فروش اسپیندل موتور

فروش اسپیندل موتور

شرکت رستا اتوماسیون اماده ارائه خدمات به مشتریان محترم در زمینه فروش اسپیندل موتور می باشد .امروزه اسپیندل موتورها در صنعت بویژه در دستگاه های CNC کاربرد وسیع و ویژه ای دارند . مهمترین تفاوت اسپیندل موتور ها و موتور های معمولی بلبرینگ های آن است که از نوع بلبریkگ های دور بالا می باشند تا توانایی حرکت در سرعت های بالاتر از 10000 دور بر دقیقه را داشته باشند .بیشترین استفاده اینگونه موتورها در کاربرد CNC چوب ، طلا و سایر فلز ها می باشد. اینگونه موتور ها به دلیل ساختار داخلی توانایی کارکردن در سرعت های بسیار بالا در حدود 18000 دور بر دقیقه و 24000 دور بر دقیقه بدون داغ شدن را دارا می باشند . جهت کسب اطلاعات فنی در خصوص فروش اسپیندل موتور می توانید با تیم مهندسی رستا اتوماسیون ارتباط برقرار نمایید .

انواع اسپیندل موتور

اسپیندل موتور ها موتورهای AC سرعت بالا هستند که در دو نوع آب خنک و هوا خنک تولید می گردند .اصطلاح آب خنک و هواخنک به نحوه خنک سازی اسپیندل ها اطلاق می شود . این موتور ها به دلیل کار کردن در سرعت های بسیار بالا نیاز به سیستم خنک سازی ویژه ای به جهت عدم اسیب به ساختار داخل شان می باشند .

اسپیندل موتور
اسپیندل موتور

تفاوت اسپیندل هوا خنک و آب خنک

اسپیندل هوا خنک به دلیل اینکه از جریان هوا برای خنک سازی بهره می گیرد به نسبت اسپیندل آب خنک دارای صدای بالاتری است .

به علاوه از نوع هوا خنک در مواقعی که عمل براده برداری از سطوح سخت تر و از نوع آب خنک در مواقعی که عمل براده برداری از سطوح روان تر و آسان تر می باشد استفاده می شود .

پارامتر های مهم برای خرید اسپیندل موتور

1- توان اسپیندل

2- سرعت اسپیندل

3-نوع سیستم خنک کنندگی (هوا خنک یا آب خنک)

4- ابزار گیر (نحوه تعویض ابزار به صورت اتوماتیک یا دستی )

بدیهی است که هر چقدر سرعت افزایش داشته باشد قدرت موتور کاهش می یابد .

معمولا در کاربرد براده برداری از سنگ از اسپیندل با حداقل توان 5 kw ، در کاربرد براده برداری چوب از اسپیندل با حداقل توان 3 kw و در کاربرد طلا سازی از اسپیندل با حداقل توان 750 w استفاده می شود .

اسپیندل موتور

برای ردیافت اطلاع تکمیلی در خصوص فروش اسپیندل موتور لطفا با بخش فنی شرکت رستا اتوماسیون تماس حاصل فرمایید .

راه اندازی اسپیندل موتور توسط اینورتر