فروش گیربکس دقیق

فروش گیربکس دقیق

فروش گیربکس دقیق

شرکت فنی مهندسی رستا اتوماسیون با بهره مندی از دانش و تجربه مهندسین زبده خویش مفتخر است در زمینه فروش تجهیزات صنعتی و کلیه قطعات CNC از قبیل فروش گیربکس دقیق خدمات ارزنده ای به فعالین محترم صنعت کشور ارائه نماید .

گیربکس دقیق در اتوماسیون صنعتی به خصوص در زمینه تجهیزات CNC کاربرد و جایگاه ویژه ای دارد .گیربکس در ابتدا به دو نوع معمولی و دقیق تقسیم بندی می شوند .نوع دقیق دارای لقی یا بک لش بسیار پایین بوده و در دستگاه های CNC کاربرد وسیعی دارد . همچنین گیربکس ها در دو نوع کاهشی و افزایشی تولید می گردند و برای تغییر دور و گشتاور بر روی موتور سوار می گردند . برای دریافت قیمت فروش گیربکس دقیق با رستا اتوماسیون تماس بگیرید. گیربکس کاهشی در صنعت پرکاربرد تر است بدین صورت که با توجه به نسبت گیربکس دورو سرعت موتور کاهش و در مقابل گشتاور و قدرت موتور افزایش می یابد . برای مثال با استفاده از گیربکس با نسبت 1:10 سرعت الکتروموتور 10 برابر کاهش و گشتاور آن 10 برابر افزایش خواهد داشت .

نسبت تبدیل گیربکس = دور خروجی / دور ورودی

فروش گیربکس دقیق
فروش گیربکس دقیق

انتخاب گیربکس دقیق

در انتخاب گیربکس دقیق توجه به پارامتر های زیر مهم و ضروری می باشد :

1- توان موتور

2- سایز شفت ورودی گیربکس

3- سایز شفت خروجی گیربکس

4- نسبت تبدیل گیربکس

دقت گیربکس

بزرگترین مزیت گیربکس گیربکس های دقیق دقت بالا یا لقی بسیار پایین آنهاست . دقت گیربکس ها با arcmin نشان داده می شود .

گیربکس های معمولی دارای لقی بالا در حدود 1 تا 4 درجه می باشند .هر درجه معادل 60دقیقه می باشد در نتیجه دقت گیربکس های دقیق در حدود 60 تا 240 دقیقه یا arcmin می باشد . در مقابل لقی گیربکس های دقیق در حدود 4 تا 8 دقیقه یا arcmin بوده که در مقایسه با گیربکس های معمولی این مقادیر بسیار ناچیز است . به همین دلیل در عمل گیربکس های دقیق داری لقی بسیار پایین و دقت بسیار بالا می باشند .

فروش گیربکس دقیق
فروش گیربکس دقیق

شرکت رستا اتوماسیون ارائه دهنده گیربکس های Reckon فرانسه ، Liming و TMOX تایوان و همچنین گیربکس های چینی با کیفیت در رنج های توانی و نسبت تبدیل های متنوع به مشتریان محترم می باشد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فروش گیربکس دقیق با تیم فروش و پشتیبانی رستا ارتباط برقرار نمایید.